_____________________________________________________________________________найменування
загальноосвітнього навчального закладу
|
«ПОГОДЖЕНО»
Заступник
директора з НВР
_______________________________
(підпис)
_______________________________
(ПІБ)
«____» ______________ 20___
р.
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
ДИРЕКТОР
_______________________________
(підпис)
_______________________________
(ПІБ)
«____» _______________ 20___ р.
|
Календарно-тематичне планування
з біології
для загальноосвітніх навчальних закладів
у 6 класі
на 20___ /20___ н. р.
______________________________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО
(кафедри) _____________________________________
______________________________________________________________________
Протокол № ______ від
«_____»______________20_____р.
Голова МО ____________________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: Остапченко Л.І. та ін. Біологія
: підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Генеза, 2014, згідно
з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України
(наказ МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 № 664): Біологія. Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів. 6–9 класи. – К. : Вид. дім «Освіта»,
2013.
Календарно-тематичне планування з біології у 6
класі
|
№
уроку
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
Вступ (4 години)
|
|||
|
1
|
|
Біологія – наука про живу природу
|
|
|
2
|
|
Основні властивості живого
|
|
|
3
|
|
Різноманітність життя на Землі
|
|
|
4
|
|
Методи вивчення організмів. Застосування
біологічних знань у діяльності людини
|
|
|
Тема 1. Клітина (10 годин)
|
|||
|
5
|
|
Клітина – одиниця будови організмів.
Історія
вивчення клітини
|
|
|
6
|
|
Метод світлової мікроскопії. Збільшувальні
прилади та їх призначення. Практична робота 1
|
|
|
7
|
|
Виготовлення мікропрепаратів.
Практична робота 2
|
|
|
8
|
|
Знайомство з клітиною. Клітинна мембрана
|
|
|
9
|
|
Внутрішнє середовище клітини: цитоплазма
та включення
|
|
|
10
|
|
Основні органели клітини
|
|
|
11
|
|
Основні органели клітини (продовження)
|
|
|
12
|
|
Ядро клітини
|
|
|
13
|
|
Ріст і розмноження клітини
|
|
|
14
|
|
Узагальнення з тем «Вступ», «Клітина»
|
|
|
Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності
(8 годин + 1 година резервного часу) |
|||
|
15
|
|
Одноклітинні твариноподібні організми –
мешканці водойм
|
|
|
16
|
|
Одноклітинні твариноподібні організми –
збудники хвороб людини
|
|
|
17
|
|
Одноклітинні організми, здатні до
фотосинтезу:
евглена зелена, хламідомонада та хлорела
|
|
|
18
|
|
Одноклітинні гриби – дріжджі
|
|
|
19
|
|
Бактерії: будова та процеси
життєдіяльності
|
|
|
№
уроку
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
20
|
|
Бактерії: роль у природі та житті людини
|
|
|
21
|
|
Перехід до багатоклітинності
|
|
|
22
|
|
Губки – примітивні багатоклітинні
тварини
|
|
|
23
|
|
Узагальнення з теми «Одноклітинні
організми. Перехід до багатоклітинності»
|
|
|
Тема 3. Рослини (20 годин)
|
|||
|
24
|
|
Рослина – живий організм
|
|
|
25
|
|
Тканини рослин
|
|
|
26
|
|
Корінь. Будова і функції
|
|
|
27
|
|
Види коренів та їх видозміна
|
|
|
28
|
|
Пагін. Будова пагона. Його розвиток з
бруньки
|
|
|
29
|
|
Будова стебла
|
|
|
30
|
|
Видозміни пагона
|
|
|
31
|
|
Будова та функції листка
|
|
|
32
|
|
Тривалість життя листків. Видозміни
листка
|
|
|
33
|
|
Транспорт речовин. Взаємозв’язки між
різними
частинами рослини
|
|
|
34
|
|
Рухи рослин
|
|
|
35
|
|
Розмноження рослин
|
|
|
36
|
|
Квітка як орган статевого розмноження
рослини.
Будова і різноманітність квіток
|
|
|
37
|
|
Суцвіття
|
|
|
38
|
|
Запилення
|
|
|
39
|
|
Запліднення у квіткових рослин. Будова
насінини
|
|
|
40
|
|
Проростання насіння
|
|
|
41
|
|
Різноманітність плодів
|
|
|
42
|
|
Ріст і розвиток рослин
|
|
|
43
|
|
Узагальнення з теми «Рослини»
|
|
|
Тема 4. Різноманітність рослин (12 годин)
|
|||
|
44
|
|
Поняття про класифікацію рослин
|
|
|
45
|
|
Водорості
|
|
|
46
|
|
Мохи
|
|
|
47
|
|
Плауни, хвощі, папороті
|
|
|
№
уроку
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
48
|
|
Голонасінні
|
|
|
49
|
|
Покритонасінні, або Квіткові.
Практична робота 3
|
|
|
50
|
|
Сільськогосподарські рослини
|
|
|
51
|
|
Екологічні групи рослин
|
|
|
52
|
|
Життєві форми. Рослинні угруповання.
Зв’язки рослин з іншими організмами
|
|
|
53
|
|
Типи рослинних угруповань
|
|
|
54
|
|
Значення рослин для життя на планеті Земля
та людини.
Практична робота 4
|
|
|
55
|
|
Узагальнення з теми «Різноманітність
рослин»
|
|
|
Тема 5. Гриби (9 годин)
|
|||
|
56
|
|
Загальна характеристика грибів
|
|
|
57
|
|
Екологічні групи грибів
|
|
|
58
|
|
Лишайники – приклад симбіотичних
організмів
|
|
|
59
|
|
Шапинкові гриби
|
|
|
60
|
|
Їстівні та отруйні шапинкові гриби.
Практична робота 5
|
|
|
61
|
|
Гриби-паразити
|
|
|
62
|
|
Значення грибів у природі та житті
людини
|
|
|
63
|
|
Узагальнення з теми «Гриби»
|
|
|
64
|
|
Узагальнення курсу Біологія, 6
|
|
|
65
|
|
Екскурсія 1. Різноманітність рослин
свого краю
|
|
|
66
|
|
Екскурсія 2. Вивчення рослинних
угруповань
|
|
|
67–70
|
|
Резервний час
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар