21 квітня 2016

Пам’ятка вчителю, який працює з обдарованими дітьми Учителям необхідно пам’ятати, що для обдарованих дітей характерні:  різнобічні інтереси і потреба у різноманітній інформації;  знання з різних галузей;  надання переваги завданням та іграм, які потребують зосередженості, стійкості уваги та передбачають прояв розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація тощо);  прагнення відкривати і досліджувати нове (наприклад, інтерес до завдань на кмітливість);  уміння тривалий час самостійно грати і працювати;  багатий словниковий запас для свого віку;  наявність терпіння, що проявляється під час роботи;  підвищене почуття відповідальності;  значна працездатність та намагання працювати якомога більше (прояв у розв’язанні складних завдань, написанні об’ємних творів тощо);  самостійне читання додаткової літератури з найрізноманітніших питань;  бажання брати участь у заходах, які підвищують інтерес до навчання (наприклад, олімпіади, вікторини і т. ін.). Учитель повинен: 1. Бути доброзичливим, чуйним, поважати право іншого бути несхожим на нього. 2. Знатися на психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси. 3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку. 4. Мати широке коло інтересів і вмінь. 5. Мати почуття гумору (але без схильності до сарказму). 6. Мати живий та активний характер. 7. Виявляти гнучкість, бути готовим переглянути свої погляди і постійно самовдосконалюватися. 8. Мати творчий (бажано, нетрадиційний) світогляд. 9. Мати достатньо високу самооцінку, позитивну «Я – концепцію». 10. Бути емоційно стабільним, бо співпраця з обдарованою дитиною потребує величезних емоційних витрат, а це – велике навантаження. 11. Уміти індивідуалізувати навчання. 12. Уміти модифікувати навчальні програми.

Пам’ятка вчителю,
який працює з обдарованими дітьми
Учителям необхідно пам’ятати, що для обдарованих дітей характерні:
v різнобічні інтереси і потреба у різноманітній інформації;
v знання з різних галузей;
v надання переваги завданням та іграм, які потребують зосередженості, стійкості уваги та передбачають прояв розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація тощо);
v прагнення відкривати і досліджувати нове (наприклад, інтерес до завдань на кмітливість);
v уміння тривалий час самостійно грати і працювати;
v багатий словниковий запас для свого віку;
v наявність терпіння, що проявляється під час роботи;
v підвищене почуття відповідальності;
v значна працездатність та намагання працювати якомога більше (прояв у розв’язанні складних завдань, написанні об’ємних творів тощо);
v самостійне читання додаткової літератури з найрізноманітніших питань;
v бажання брати участь у заходах, які підвищують інтерес до навчання (наприклад, олімпіади, вікторини і т. ін.).
Учитель повинен:
1.     Бути доброзичливим, чуйним, поважати право іншого бути несхожим на нього.
2.     Знатися на психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
3.     Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
4.     Мати широке коло інтересів і вмінь.
5.     Мати почуття гумору (але без схильності до сарказму).
6.     Мати живий та активний характер.
7.     Виявляти гнучкість, бути готовим переглянути свої погляди і постійно самовдосконалюватися.
8.     Мати творчий (бажано, нетрадиційний) світогляд.
9.     Мати достатньо високу самооцінку, позитивну «Я – концепцію».
10.                       Бути емоційно стабільним, бо співпраця з обдарованою дитиною потребує величезних емоційних витрат, а це – велике навантаження.
11.                       Уміти індивідуалізувати навчання.
12.                       Уміти модифікувати навчальні програми.

Немає коментарів:

Дописати коментар