Алгоритм роботи
з обдарованими дітьми
1.
Виявлення
здібностей та обдарувань учнів:
² використання методик «Оперативна пам’ять», «Пам’ять на образи»,
«Кількісні відношення», «Методика Равена»;
² проведення тесту А. Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу
дитини;
² запровадження діагностики для вивчення інтересів особистості, діагностики
інтелекту;
² створення банку даних «Обдарована дитина».
2.
Мотиваційна робота з обдарованими учнями для
орієнтації їх на досягнення високих результатів діяльності.
3.
Організація системної роботи:
² ступенева профілізація навчання;
² введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором;
² широка мережа факультативних занять;
² діяльність осередку наукового товариства учнів МАН;
² робота наукових гуртків;
² співпраця школи юного науковця;
² самоосвітня діяльність учнів;
² робота в мережі Інтернет;
² робота консультаційного центру;
² змістовна позанавчальна робота;
² співпраця з позашкільними установами.
4.
Добір та розстановка кадрів, розподіл між ними
прав та обов’язків з урахуванням особистісних рис та можливостей, психологічної
сумісності, мети особистого розвитку:
² конкурсний відбір кадрів;
² психологічне діагностування та анкетування;
² моніторинг діяльності вчителя;
² залучення працівників наукових установ, центрів, викладачів вузів;
² науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
² розробка та впровадження авторських програм;
² видавнича діяльність.
Немає коментарів:
Дописати коментар