21 квітня 2016

Алгоритм роботи з обдарованими дітьми

Алгоритм роботи з обдарованими дітьми
1.         Виявлення здібностей та обдарувань учнів:
²  використання методик «Оперативна пам’ять», «Пам’ять на образи», «Кількісні  відношення», «Методика Равена»;
²  проведення тесту А. Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу дитини;
²  запровадження діагностики для вивчення інтересів особистості, діагностики інтелекту;
²  створення банку даних «Обдарована дитина».
2.              Мотиваційна робота з обдарованими учнями для орієнтації їх на досягнення високих результатів діяльності.
3.              Організація системної роботи:
²   ступенева профілізація навчання;
²   введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором;
²   широка мережа факультативних занять;
²   діяльність осередку наукового товариства учнів МАН;
²   робота наукових гуртків;
²   співпраця школи юного науковця;
²   самоосвітня діяльність учнів;
²   робота в мережі Інтернет;
²   робота консультаційного центру;
²   змістовна позанавчальна робота;
²   співпраця з позашкільними установами.
4.              Добір та розстановка кадрів, розподіл між ними прав та обов’язків з урахуванням особистісних рис та можливостей, психологічної сумісності, мети особистого розвитку:
² конкурсний відбір кадрів;
² психологічне діагностування та анкетування;
² моніторинг діяльності вчителя;
² залучення працівників наукових установ, центрів, викладачів вузів;
² науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
² розробка та впровадження авторських програм;
² видавнича діяльність.


Немає коментарів:

Дописати коментар