21 квітня 2016

Етапи та форми роботи з обдарованими дітьми

Етапи роботи з обдарованими учнями:
1. Підготовчий
·        Виявлення обдарованих учнів;
·        Складання діагностичних карт;
·        Розроблення нормативних документів, робочих програм роботи з обдарованими учнями.
2. Основний (практичний)
Упровадження інтерактивних методів навчання (проблемно-дослідницьких, проектних, модульних), що розви¬вають в учнів творче й дослідницьке мислення.
Активна участь в інтелектуальних і творчих конкурсах різних рівнів.
3. Узагальнення
Аналіз досягнутих результатів.
Співвідношення результатів реалізації програми з поставленими метою й завданнями.
Визначення перспектив і шляхів подальшої роботи з обдарованими учнями.
Форми роботи викладача - предметника з обдарованими дітьми
1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
2. Індивідуальна й диференційована робота.
3. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
4. Участь у конкурсах різних рівнів.
5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.

Розвиток обдарованості учнів залежить від професійного рівня педагогів та використання креативних методів навчання. У практиці педагогічної діяльності слід використовувати нові технології навчання, які сприятимуть розвитку інтелектуальної, творчої, предметної або лідерської обдарованості.



Немає коментарів:

Дописати коментар