Етапи роботи з обдарованими учнями:
1. Підготовчий
·
Виявлення обдарованих учнів;
·
Складання діагностичних карт;
·
Розроблення нормативних документів, робочих програм
роботи з обдарованими учнями.
2. Основний (практичний)
• Упровадження інтерактивних методів навчання (проблемно-дослідницьких, проектних,
модульних), що розви¬вають в учнів творче й дослідницьке мислення.
• Активна участь в інтелектуальних і творчих конкурсах різних рівнів.
3. Узагальнення
• Аналіз досягнутих результатів.
• Співвідношення результатів реалізації програми з поставленими метою й
завданнями.
• Визначення перспектив і шляхів подальшої роботи з обдарованими учнями.
Форми роботи викладача - предметника з обдарованими дітьми
1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
2. Індивідуальна й диференційована робота.
3. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
4. Участь у конкурсах різних рівнів.
5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.
1. Розв'язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
2. Індивідуальна й диференційована робота.
3. Ділові гри, інтерактивні методи навчання.
4. Участь у конкурсах різних рівнів.
5. Участь у предметних олімпіадах різних рівнів.
Розвиток обдарованості учнів залежить від професійного рівня педагогів та
використання креативних методів навчання. У практиці педагогічної діяльності
слід використовувати нові технології навчання, які сприятимуть розвитку
інтелектуальної, творчої, предметної або лідерської обдарованості.
Немає коментарів:
Дописати коментар