Тест
визначення
ступеня сформованості творчих здібностей
Для визначення
рівня сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче
пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження
збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається.
Тест
Прочитайте уважно
наведені нижче пункти і проти кожного з них поставте „ü” в графі
"так", якщо твердження збігається з думкою про себе, або в графі
"ні", якщо не збігається. Наприклад:
№ п/п
|
Твердження
|
Так
|
Ні
|
1.
|
Я легко
розв’язую задачі
|
ü
|
|
2.
|
Мені
подобається малювати
|
ü
|
№ п/п
|
Твердження
|
Так
|
Ні
|
1.
|
Як правило, я
легко пристосовуюсь до людей, ідей і умов
|
||
2.
|
Мені подобається
розв'язувати типові, стандартні задачі
|
||
3.
|
Мені здається,
що я з більшим бажанням створював би чи конструював нове, ніж поліпшував чи
удосконалював старе
|
||
4.
|
У більшості
випадків я дію самостійно, без допомоги та підказок друзів чи старших
|
||
5.
|
Звичайно я
обачливий, коли маю справу з колективом
|
||
6.
|
Ніколи не
намагаюся змінити взаємостосунки з товаришами
|
||
7.
|
Нерідко я
стримувався від висування ідей, пропозицій, хоча мав їх
|
||
8.
|
Мені часто
вдається знайти нестандартні, оригінальні розв'язки задач
|
||
9.
|
Мені
подобається, коли відбувається швидка зміна різних видів діяльності
|
||
10.
|
Для мене
характерне прагнення реалізувати одночасно кілька ідей, вирішувати разом
кілька проблем
|
||
11.
|
Нерідко я
вступаю в суперечку з ровесниками або старшими
|
||
12.
|
Як правило, я
легко згоджуюсь і підкоряюсь колективній думці
|
||
13.
|
У мене часто
виникають оригінальні ідеї
|
||
14.
|
Мені
подобається виконувати роботу за розробленим планом, схемою, інструкцією
|
||
15.
|
Я завжди охоче
поширюю, пропагую нові ідеї
|
||
16.
|
Я буду
виконувати роботу по-новому, хоча знаю, що мене можуть не зрозуміти товариші,
старші
|
||
17.
|
Я звичайно
працюю без суттєвих змін, відхилень від рекомендацій, що дають учителі,
батьки
|
||
18.
|
Мені нерідко
доводилось виправдовувати свої дії інструкціями, правилами, рекомендаціями,
авторитетами
|
||
19.
|
Мені
подобається виконувати завдання дослідницького характеру
|
||
20.
|
Я завжди
відстоюю свою точку зору
|
Інструкція з
обробки даних анкетування: номери запитань
анкети записують-ся у вигляді двох стовпчиків
У першому
стовпчику за кожну відповідь "так" ставиться два бали, у другому 2
бали ставляться за відповідь "ні". Результати додаються.
„так” – 2 бали
|
„ні” – 2 бали
|
3
5
8
9
10
11
13
15
16
19
|
1
2
4
6
7
12
14
17
18
20
|
Ступінь
сформованості творчих здібностей визначається так: Якщо набрано від
40 до 32 балів,
то цей рівень дуже високий, 32-26 -
високий,
26-12 - середній,
2-6 - низький, 6-0 - дуже низький.
Немає коментарів:
Дописати коментар