22 травня 2016

Тренінг з батьками

                                                  Тренінг з батьками
Мета:вчити батьків працювати в групі, набувати практики колективної діяльності у виробленні рішень;
сприяти формуванню позиції батьків у спілкуванні.
Обладнання:
плакати,
папір А4,
маркери,
клей,
ножиці,
роздатковий матеріал.
                                                        Хід заняття
Вправа 1. "Клубочок"
Мета: провести знайомство учасників групи. Створити умови для ефективної роботи.У мене в руках клубочок ниток для в’язання. Зараз ми будемо в’язати візерунок нашої групи. Учасник в чиїх руках знаходиться клубок, називає своє ім’я і рису, яку найбільше цінує в людях. Потім обмотати нитку навколо свого пальця і покотити клубок будь-якому іншому учаснику тренінгу. Клубок має побувати у кожного. І ще: уважно слухайте один одного, хто говорить, це нам наприкінці знадобиться.Потім змотуємо клубок назад. Робити це будемо так: той, хто знімає нитку з пальця, намотує її на клубок і пригадує, що саме говорив попередній учасник.
Рефлексія:
Чи важко вам було виділити рису, яку найбільше цінуєте в людях?Які відчуття викликала ця вправа?
Вправа 2."Правила роботи в групі"
Мета: акцентувати увагу учасників на дотриманні правил роботи у групі.тренер знайомить учасників з загальними правилами групової роботи та акцентує увагу на необхідності їх дотримання в роботі тренінгової групи. Психолог зачитує кожне правило (якщо група додає чи знімає певні правила, то тренер відображає це на плакаті):
"тут і тепер";
відкриті новим враженням;
приймаємо іншого, як себе;
нікого не критикуємо;
бути чесним із самим собою;
підтримуємо один одного;
не обговорюємо поза групою те, що відбувається в ній.
Вправа 3. Анкета «Батьки про свою дитину»(за матеріалами В. С. Богословської)
Вправа 4. Статеве виховання та здоров’я наших дітей.
v З дорослішанням  погіршується самооцінка дітьми та підлітками власного здоров’я. Найчастіше підлітки скаржаться на роздратованість, поганий настрій, головний біль, біль у спині та животі.
v 20.6 % підлітків визнають своє здоров’я поганим.
v Кожного дня тренуються або виконують фізичні вправи 25% школярів.
v Підлітки надають перевагу пасивним формам відпочинку.
v Кожного дня 75% школярів проводять не менше  трьох годин в день за телевізором  та комп’ютером.
v Дівчата переоцінюють власну вагу. Більше половини школярок вважають, що мають зайву вагу, а 25% з них постійно притримуються різноманітних дієт.
v 15% хлопців та 9 % дівчат шкільного віку курять.
v 14% підлітків регулярно вживають алкогольні напої.
v 10% хлопчиків та 5% дівчат хоча б раз вживали наркотичні речовини
v До закінчення школи  55% хлопців та 34 % дівчат мають досвід статевих стосунків.
v 10% підлітків стають батьками ще до закінчення навчання у школі.
v 38 % батьків дітей шкільного віку розповідають своєму чаду про статеве дозрівання, секс та методи контрацепції.

В школі теж проводиться робота по статевому вихованню учнів. На уроках основ здоров’я та біології висвітлюються теми про статеве дозрівання, міжособистісні стосунки, СНІД, ВІЛ, венеричні захворювання, шляхи їх передачі та методи профілактики.
Вправа 5. Ризики.


Вправа 6. Реальні загрози віртуального світу.
v 28 % дітей готові переслати свої фотографії незнайомій людині
v 17% повідомляють інформацію про себета свою сім’ю.
v 22 % відвідують сайти для дорослих.
Вправа 7. "Куля мрій"
Ми всі любимо мріяти, незважаючи ні на що, і всі ми хочемо, щоб наші мрії здійснювалися (тренер розкидає різнокольорові кульки). Піймайте кожен свою кульку мрії та намалюйте або напишіть свою мрію на ній, користуючись маркерами. Подаруйте цю кульку своїй дитині, нехай вона знає, про що мріє її матуся. Дякую всім за участь.





Немає коментарів:

Дописати коментар