21 квітня 2016

Бесіда « Вплив способу життя на репродуктивне здоров’я молоді»

                        Бесіда
« Вплив способу життя на репродуктивне здоров’я молоді»
Нині всі навколо тільки й говорять, що про здоровий спосіб життя: раціональне харчування, заняття фізкультурою та різноманітними видами спорту, дотримання режиму дня, загартування та багато - багато іншого. Але незважаючи на це кількість людей із серйозними проблемами зі здоров’ям з кожним роком тільки збільшується, а чисельність громадян нашої країни невпинно зменшується. Давайте спробуємо розібратись у чому ж полягає проблема.
Як ви вважаєте,що впливає на  репродуктивне здоров’я людини?
Репродуктивне здоров’я – це здатність до відтворення здорового потомства.  Репродуктивне здоров’я передбачає можливість вести безпечне статеве життя, право бути інформованим, мати доступ до безпечних, ефективних, доступних методів планування сім’ї, мати доступ до відповідних послуг у галузі охорони здоров’я щодо народження здорової дитини( зокрема вагітності та пологів).
Від чого ж залежить репродуктивне здоров’я молоді? Розглянемо кілька чинників репродуктивного здоров’я.
·        Рухова активність.
·        Збалансоване харчування.
·        Відсутність шкідливих звичок, використання методів планування сім’ї.
·        Безпечна сексуальна поведінка.
У повсякденному житті на людей чатує багато чинників ризику, які негативно впливають на репродуктивне здоров’я і на здоров’я людини взагалі. До них належать наступні:
·         Уживання наркотиків та алкоголю;
·         Ранні статеві стосунки;
·        Невикористання засобів захисту від СНІДУ та ІПСШ;
·        Несприятливі соціальні чинники: участь дітей у сімейних конфліктах,емоційне напруження, антисанітарія в житловому приміщенні, стресові ситуації;
·        Незбалансоване харчування;
·        Аморальні засади поведінки підлітків, падіння моральних устоїв;
·        Недотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат;
·        Невміння побудови міжстатевих  відносин на основі дружби і поваги;
·        Наявність важких хронічних або генетичних хвороб.
Здоров’я молодих залежить від способу життя, який вони ведуть. До найсуттєвіших відхилень у поведінці підлітків, що впливають на стан здоров’я майбутньої людини,  належать уживання наркотичних речовин, статева нестриманість та нездоровий спосіб життя. Викликає тривогу погіршення здоров’я старшокласників. Постійне емоційне напруження, участь дітей у сімейних конфліктах, розлад основних фізіологічних функцій, падіння моралі, значне соціальне розшарування суспільства, складна криміногенна ситуація, більш ранній початок статевого життя не сприяють поліпшенню здоров’я нації. Більшість наркотичних речовин ( алкоголь, наркотики, тютюн) впливають на аспекти репродуктивної системи підлітка. Це становить загрозу національній безпеці.
Ваше здоров’я і здоров’я ваших майбутніх дітей залежить  від вас вже сьогодні.


Немає коментарів:

Дописати коментар