21 квітня 2016

ПЛАН роботи з обдарованими дітьми Вчителя біології Кальнянського НВК Мельник А.В. на 2015-2016 н.р.

ПЛАН
роботи з обдарованими дітьми
Вчителя біології Кальнянського НВК
Мельник А.В.
на 2015-2016 н.р.

№ з\п
Основні заходи
Термін виконання
Відповідальний
І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ
1
Опрацювання методичних рекомендацій для виявлення, розвитку й підтримки обдарованих дітей та здібної учнівської молоді
Вересень

2
Створення на базі шкільної бібліотеки тематичного підбору літератури для інформаційно-методичного забезпечення роботи з обдарованими учнями
поповнювати протягом року
.
3
Забезпечення якісної підготовки учнів до участі в міських, обласних, всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, творчих турнірах, мистецьких фестивалях, наукових учнівських конференціях, виставках творчих робіт тощо
Протягом року

4
Розроблення методичних матеріалів для підготовки учнів до участі в міських, обласних, всеукраїнських  олімпіадах з базових дисциплін, інтелектуальних змаганнях, турнірах.
Вересень, поповню вати протягом року


ІІ. СИСТЕМА ПОШУКУ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
1
Діагностичне обстеження на виявлення обдарованих дітей
Вересень, протягом року

2
 Проведення моніторингу результатів навчальних досягнень учнів з базових предметів за результатами тематичного, семестрового і річного оцінювання
Протягом року

3
Виявлення обдарованих дітей шляхом спостереження в різних умовах:
·         на уроках;
·         в нестандартних ситуаціях;
·         на олімпіадах і конкурсах, при аналізі результатів;
·         при виконанні диференційованих завдань, аналізі результатів;
·         при виконанні творчих робіт тощо
Протягом року

4
Організація і проведення інтелектуальних ігор, конкурсів, турнірів
Протягом року

5
Анкетування учнів із питань мотивації навчання школярів
Вересень, протягом року

6
Ведення обліку і аналіз інформації з олімпіад і конкурсів
Протягом року


IІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
1
Розроблення пакета документів (тести, анкети тощо) для створення системи соціально-психологічної підтримки обдарованих дітей школи, надання учням необхідних консультацій.
Вересень, поповню вати протягом року

2
Складання планів індивідуальної роботи з обдарованими учнями
Вересень

3
Проведення психологічно-діагностичної роботи з вивчення особливостей пам’яті, уваги, гнучкості мислення, домінантних мотивів навчання учнів тощо з метою поповнення інформаційного банку «Обдарований учень».
Протягом року

4
Проведення індивідуальних консультацій і розвивальних занять з обдарованими дітьми за результатами проведених діагностик
Протягом року

5
Проведення розвивальних ігор, занять:
  1. Перетворимо мрію в реальність.
  2. Початок вічного шляху вперед.
  3. Мистецтво правильно мислити.
  4. Творче вирішення проблем
  5. Способи зняття нервово-психічної напруги.
Протягом року

6
Оформлення індивідуальних карт особистості обдарованих дітей
Жовтень

7
Організація психотренінга «Готовність учнів до участі в міських олімпіадах та конкурсах»
Жовтень

   8
Проведення індивідуальних консультацій для батьків обдарованих учнів
Протягом року

   9
Виступи на батьківських зборах:
                 «Обдарована дитина»;
                 «Кожна дитина талановита»
Протягом року
.
  10
Оформлення інформаційних стендів для вчителів, учнів та їх батьків
Протягом року


ІV. НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТОК ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
1
Поповнення інформаційного банку даних «Обдарований учень»
Вересень, корекція протягом року

2
Розроблення тематики додаткових творчих завдань для обдарованих учнів
вересень

3
Планування роботи з урахуванням додаткових  творчих завдань
вересень

4
Планування уроків з урахуванням додаткових  нестандартних завдань.
Протягом року

5
Формування на уроках і в позаурочній роботі навичок індивідуальної роботи, роботи в парах, групах.
Протягом року

6
Формування на уроках і в позаурочній роботі навичок самостійної роботи з довідковою літературою.
Протягом року

7
Організація і проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових предметів.
Вересень-жовтень

8
Організація участі учнів  у ІІ і ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових предметів, створення належних умов для участі в них обдарованих учнів.
Листопад - січень

9
Проведення «роботи над помилками» за результатами ІІ і ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових предметів.
Січень- квітень


V. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ТА ЗАОХОЧЕННЯ
1
Ведення дослідження рівня знань і навчальних досягнень школярів через застосування інформаційних технологій.
Протягом року

4
Ведення обліку результативності роботи з обдарованими дітьми.
Протягом року



Немає коментарів:

Дописати коментар