ПЛАН
роботи з обдарованими дітьми
Вчителя біології Кальнянського НВК
Мельник А.В.
на 2015-2016 н.р.
№ з\п
|
Основні заходи
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ
|
|||
1
|
Опрацювання методичних рекомендацій для
виявлення, розвитку й підтримки обдарованих дітей та здібної учнівської
молоді
|
Вересень
|
|
2
|
Створення на базі шкільної бібліотеки тематичного
підбору літератури для інформаційно-методичного забезпечення роботи з
обдарованими учнями
|
поповнювати протягом року
|
.
|
3
|
Забезпечення якісної підготовки учнів до участі
в міських, обласних, всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, творчих турнірах,
мистецьких фестивалях, наукових учнівських конференціях, виставках творчих
робіт тощо
|
Протягом року
|
|
4
|
Розроблення методичних матеріалів для підготовки
учнів до участі в міських, обласних, всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін,
інтелектуальних змаганнях, турнірах.
|
Вересень, поповню вати протягом
року
|
|
ІІ. СИСТЕМА ПОШУКУ ОБДАРОВАНИХ
ДІТЕЙ
|
|||
1
|
Діагностичне обстеження на виявлення обдарованих
дітей
|
Вересень, протягом року
|
|
2
|
Проведення моніторингу результатів
навчальних досягнень учнів з базових предметів за результатами тематичного,
семестрового і річного оцінювання
|
Протягом року
|
|
3
|
Виявлення обдарованих
дітей шляхом спостереження в різних умовах:
·
на уроках;
·
в нестандартних ситуаціях;
·
на олімпіадах і конкурсах, при аналізі результатів;
·
при виконанні диференційованих завдань, аналізі
результатів;
·
при виконанні творчих робіт тощо
|
Протягом року
|
|
4
|
Організація і проведення інтелектуальних ігор,
конкурсів, турнірів
|
Протягом року
|
|
5
|
Анкетування учнів із питань мотивації навчання
школярів
|
Вересень, протягом року
|
|
6
|
Ведення обліку і аналіз інформації з олімпіад і
конкурсів
|
Протягом року
|
|
IІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
|
|||
1
|
Розроблення пакета документів (тести, анкети
тощо) для створення системи соціально-психологічної підтримки обдарованих
дітей школи, надання учням необхідних консультацій.
|
Вересень, поповню вати протягом
року
|
|
2
|
Складання планів індивідуальної роботи з обдарованими
учнями
|
Вересень
|
|
3
|
Проведення психологічно-діагностичної роботи з
вивчення особливостей пам’яті, уваги, гнучкості мислення, домінантних мотивів
навчання учнів тощо з метою поповнення інформаційного банку «Обдарований
учень».
|
Протягом року
|
|
4
|
Проведення індивідуальних консультацій і
розвивальних занять з обдарованими дітьми за результатами проведених
діагностик
|
Протягом року
|
|
5
|
Проведення розвивальних ігор, занять:
|
Протягом року
|
|
6
|
Оформлення індивідуальних карт особистості
обдарованих дітей
|
Жовтень
|
|
7
|
Організація психотренінга «Готовність учнів до
участі в міських олімпіадах та конкурсах»
|
Жовтень
|
|
8
|
Проведення індивідуальних консультацій для
батьків обдарованих учнів
|
Протягом року
|
|
9
|
Виступи на батьківських зборах:
–
«Обдарована дитина»;
–
«Кожна дитина талановита»
|
Протягом року
|
.
|
10
|
Оформлення інформаційних стендів для вчителів,
учнів та їх батьків
|
Протягом року
|
|
ІV. НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА
РОЗВИТОК ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
|
|||
1
|
Поповнення інформаційного банку даних
«Обдарований учень»
|
Вересень, корекція протягом
року
|
|
2
|
Розроблення тематики додаткових творчих завдань
для обдарованих учнів
|
вересень
|
|
3
|
Планування роботи з урахуванням додаткових творчих завдань
|
вересень
|
|
4
|
Планування уроків з урахуванням додаткових нестандартних завдань.
|
Протягом року
|
|
5
|
Формування на уроках і в позаурочній роботі
навичок індивідуальної роботи, роботи в парах, групах.
|
Протягом року
|
|
6
|
Формування на уроках і в позаурочній роботі
навичок самостійної роботи з довідковою літературою.
|
Протягом року
|
|
7
|
Організація і проведення І етапу Всеукраїнських
олімпіад з базових предметів.
|
Вересень-жовтень
|
|
8
|
Організація участі учнів у ІІ і ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з
базових предметів, створення належних умов для участі в них обдарованих
учнів.
|
Листопад - січень
|
|
9
|
Проведення «роботи над помилками» за результатами
ІІ і ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових предметів.
|
Січень- квітень
|
|
V. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ТА ЗАОХОЧЕННЯ
|
|||
1
|
Ведення дослідження рівня знань і навчальних
досягнень школярів через застосування інформаційних технологій.
|
Протягом року
|
|
4
|
Ведення обліку результативності роботи з
обдарованими дітьми.
|
Протягом року
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар